فروش ویژه سوله سازان 

اقلام مازاد تولید هفته دوم مهر سال 1401 

شرح کالا

وزن
نرخ پایه
میلیون تومان

نرخ روز
میلیون تومان

1
تیرورق سینوسی
20 تن
528 
665
2
پرلین امگا پرو
12 تن
396
445
3
پلاک زد kingspan
5 تن
138
156
جمع کل:
37 تن
1,062
1,266
گزارش حراج جاری
۱ نفر شرکت کننده ۱ پیشنهاد
بالاترین پیشنهاد ها:
۱-    حمید         موبایل ۴۴۰٭٭٭٭۰۹۱۲    زمان   ۱۰:۳۰  ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
یک میلیارد و صد میلیون تومان 

سوله مارکت

فناوری پیشرفته سازه های فلزی


تیرورق با جان موجدار سینوسی، 

به جهت کیفیت بالا و وزن کم آن، بهترین و اقتصادی ترین جایگزین برای تیر ورق های معمولی و تیرآهن ها، در ساخت قابهای سوله ای است. به این دلیل استفاده از مقاطع از پیش آماده شده تیرورق با جان موج‌دار سینوسی در بین شرکتهای سوله سازی رواج یافته است.

سوله مارکت علاوه بر ساخت سوله با استفاده از این مقاطع، بعنوان نماینده انحصاری فروش، مازاد تولید هفتگی تیرورق با جان موج‌دار سینوسی را بصورت خام، در آخر هر هفته، عرضه مینماید.

سوالات متداول

چرا حراج؟

در این نوع تیرورق، ورق جان بصورت رول در دستگاه کاروگیتر قرار میگیرد و تولید هر سایز از مقطع، تا تمام شدن رول، ادامه خواهد داشت. این مقدار تولید معمولاً بیشتر از مقدار مورد نیاز است و برای جلوگیری از رسوب مازاد تولید، به بالاترین پیشنهاد واگذار میشود.

چه کالاهایی در حراج عرضه میشود؟

محصولات مازاد تولید، شامل:
۱- تیرورق با جان موجدار سینوسی با سایزهای مختلف که در طول های استاندارد ۶ و ۱۲ متری بصورت قطعات خام ساخته شده اند. شما برای ساخت اعضای قاب سوله ای با استفاده از تیرورق با جان موجدار سینوسی، میبایست عملیات برش به اندازه، نصب اتصالات و رنگ آمیزی را خودتان انجام دهید. اما نگران نقشه های اجرایی و پشتیبانی فنی نباشد ما در کنار شما هستیم.
۲- پرلین های اُمگا پرو  سقفی و دیواری از جنس ورق گالوانیزه بطول استاندارد ۶ متری.
۳- پلاک زد طرح kingspan   با ضخامتهای ​۲، ۲.۵ و ۳ میلیمتری​​​.

چطور میتوانم کالا را ببینم؟

برای بازدید میتوانید با هماهنگی قبلی، در ساعات اداری به آدرس استان تهران شهرک صنعتی سالاریه چرمشهر نبش بلوار یاس پلاک ۴۹ مراجعه فرمایید.